AKTUALNY CENNIK 2025 

Cennik: (obowiązuje od 1. maja  2025 r. do 30. września  2025 r.)

APARTAMENT GAJOWEGO /do 4 osób/

1-2 osoby  350 zł /1 doba 

3-4 osoby – 450 zł/1 doba

APARTAMENT DRWALA /do 4 osób/

1-2 osoby  350 zł /1 doba 

3-4 osoby – 450 zł/1 doba

APARTAMENT CEGLARZA  /do 4 osób/

1-2 osoby  370 zł /1 doba 

3-4 osoby – 480 zł/1 doba

APARTAMENT KOŁODZIEJA  /do 4 osób/

1-2 osoby  370 zł /1 doba 

3-4 osoby – 480 zł/1 doba

CHATKA LEŚNICZEGO  /do 3 osób/

350 zł/1 doba

CHATKA SMOLARZA  /do 3 osób/

350 zł/1 doba

CHATKA ZUZIA ( do 4 osób).

 400 zł/1 doba

Przy mniejszej liczbie Gości cena do negocjacji. 

Uwaga! Doba hotelowa „u Gajowego” rozpoczyna się od 16.00 a kończy o 10.00. 

W okresie wakacyjnym przyjmujemy rezerwacje na pobyt min. 6 dni (5 noclegów).

Poza sezonem wakacyjnym przyjmujemy rezerwacje na minimum 2 noce.

W Chacie Gajowego jest dostępny internet WiFi.

Masz pytania? zadzwoń do Nas: 517 665 624 lub skorzystaj z formularza kontaktowego. 

WARUNKI REZERWACJI:

Rezerwacje zaczynamy od uzgodnienia miejsca noclegowego oraz dokładnego terminu pobytu. Można to zrobić telefonicznie /517 665 624 / lub pocztą elektroniczną /skorzystaj z formularza/. Następnie, po zadeklarowaniu rezerwacji należy wpłacić zadatek w wysokości 30% od całości usługi. Zadatek można wpłacić na konto bankowe lub przesłać zwykłym przekazem pocztowym. Jako tytuł wpłaty należy podać numer rezerwacji otrzymany w potwierdzeniu rezerwacji. Na zadatek czekamy do 5 dni roboczych. Brak wpłaty w tym terminie rozumiemy jako rezygnację z rezerwacji. Pozostała część kwoty jest płatna gotówką lub przelewem w dniu przyjazdu Gości.

UWAGA! Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.

UWAGA!!! Proszę nie dokonywać wpłat, bez upewnienia się, że termin na który Państwo reflektują jest wolny. Wpłata musi być poprzedzona uzgodnieniem i przyjęciem wstępnej rezerwacji.

UWAGA!!! Rezygnacja z pobytu Gościa w pierwszych 3 dniach obliguje do uregulowania 70% wartości pobytu. Bardzo prosimy o przemyślane decyzje dotyczące terminu rezerwacji. W przypadku skrócenia lub niewykorzystania zamówionego pobytu, gościom nie przysługuje zwrot, ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres.

Dokonanie rezerwacji i wpłata zadatku jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu pobytu.